sobota 19. října 2013

New In: Croco Bag

Včera probíhala ve všech obchodech Reserved akce. Od 17:00 - 21:00 byla každému pozvanému udělena na novou kolekci sleva 30%.
Okolo půl sedmé jsem byla v Reserved na Václavském náměstí. Řeknu vám bylo to peklo, tolik lidí pohromadě jsem neviděla už dlouho, a to při nákupech leccos vydržím. Jen fronta k pokladně byla tak na hodinu! Takže jsem to vzdala a řekla si, že kdyžtak absolvuju round 2 později.
Okolo půl deváte jsem stála před Palladiem a meditovala, abych kdyžtak zvládla to šílenství. Naštěstí obchod byl sice v horším stavu (vypadalo to, jako když se tam přehnalo stádo - věci byly úplně všude), nicméně o poznání méně lidí.
V lepší náladě jsem si tedy prohlížela sekci s doplňky a hlavně kabelkami. Bohužel jsem zjistila, že tu pro kterou jsem si tam jela už nemají. Pak jsem, ale našla svůj nový přírůstek do rodiny.
Velmi jednoduchou černou kabelu s vyraženým fake krokodýlím vzorem. Jsem velký fanoušek těchto "zvířecích kůží". Navíc má taška delší popruh přes rameno a dá se postranách připnout, takže se tím trochu zmenší.
Co na ní říkáte?


Žádné komentáře:

Okomentovat