čtvrtek 31. října 2013

I recommend: Shoes

Kdyby jste se mě zeptali, kam si chodím nejčastěji pro boty, nevím, jak bych vám odpověděla. Upřímně, sehnat boty je pro mě vždycky trochu oříšek. Často mám totiž přesnou představu o tom, jak  by měly vypadat. Jenže mít představu a koupit jsou dvě různé věci.
Přesto vám dnes chci napsat o obchodě, který většinou splní moje očekávání.

 

Nejvíce jsem si poslední dobou oblíbila Humanic. Abych byla úplně konkrétní, tak ten na Národní. Mají tam boty mé cenové kategorie a často také boty od mých oblíbených značek.
Tady je můj letošní podzimní a zimní výběr:


Gamloong, 2 299,-


Gamloong, 2 799,-


Funky shoes, 999,-


Vagabond, 2 499,-


Adidas, 2 499,-


Esprit, 2 299,-


Tommy Hilfiger, 4 499,-


Never2hot, 799,-


Clarks, 2 399,-


Vagabond, 2 799,-

Žádné komentáře:

Okomentovat