čtvrtek 10. října 2013

I recommend: Bra's

Dlouhou dobu jsem měla velký problém sehnat dobře padnoucí podprsenku, která by mě nikde nesvírala. Jednou jsem totiž četla, že podprsenku by jste během dne na sobě vůbec neměly cítit. Já jsem se naopak vždy těšila až si ji večer sundám. 
Asi před dvěma lety se mi změnil život, dozvěděla jsem se o podprsenkách značky WONDERBRA. A řeknu vám je to láska na celý život. 
Jsou to jediné cenově přijatelné podprsenky, které neškrábou, neškrtí a netlačí. Zároveň má tato značka nepřeberné množství modelů, barev a podpory. 
Kdybych vám však mohla doporučit jen jedinou určitě by to byla strapless bra. Je to v podstatě podprsenka bez ramínek, která má širší pás okolo vaší hrudi. Na těle drží díky silikonovým proužkum celý den, ať dělaté cokoliv. A navíc jí na těle vůbec necítíte!
V Praze jsou k sehnání v obchodním domě Debenhams nebo My.




Žádné komentáře:

Okomentovat